Pages

woensdag 9 november 2011

Mijn Passie

Sommige mensen zien hun 'passie' als hobby. Dit vind ik niet, een passie vind ik iets waar je voor geboren bent en waar je met heel je hart achter staat hoe goed of slecht het ook mag gaan.
Mijn passie is daarom ook Ajax Amsterdam! Al vanaf mijn geboorte heb ik een Ajax hart. Helaas heb ik nog niet naar veel wedstrijden kunnen gaan, i.v.m met de prijs. Want goedkoop is het niet om even vanuit Venlo naar Amsterdam te rijden en dan heb je nog niet eens een kaartje voor de wedstrijd.
Ik heb veel mooie dingen meegemaakt maar natuurlijk ook teleurstellende. Mijn mooiste moment was toch de dag 15mei 2010. Dit was de dag dat er een kampioenswedstrijd was, namelijk Ajax - Twente. Kosten wat het kost moest ik hierbij zijn, dit is me dan ook gelukt. Dit was een hele belangrijke dag voor alle Ajacieden. Ajax kon namelijk zijn 3e ster pakken waar alle Ajacieden al zo lang op wachten. Na 90min met shakende benen gestaan te hebben kijkende naar de wedstrijd in Amsterdam konden we eindelijk feest vieren. Onze 3e ster kon in het nieuwe seizoen op het shirt gedrukt worden, want we waren kampioen!
Deze dag zal ik nooit meer vergeten, we hebben gefeest, gedronken en veel plezier gehad!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten