Pages

woensdag 9 november 2011

Mijn Opleiding

Ik volg de opleiding 'mediavormgeving' op de Eindhovense school. Het bevalt me zeer goed, ondanks het reizen elke dag. De vakken die we krijgen vind ik erg leuk en interessant, de tijd gaat erg snel. Op maandag, dinsdag en woensdag zit ik van 09.00 - 17.00 op school maar de tijd vliegt op school omdat je het leuk vind.
Na mijn vorige opleiding en het verleden van mijn studie(s) zal ik er alles aan doen om een goed rapport te halen op school. Voor zover lijkt me dit nog geen probleem, ik zet me in, maak de opdrachten goed en lever ze ook op tijd in.
Na deze opleiding probeer ik door te studeren op het HBO want tegenwoordig kom je niet ver meer met een MBO opleiding. Op het HBO probeer ik een soort gelijke opleiding te zoeken en zal me hiervoor ook 100% gaan inzetten.

Enkele opdrachten die ik al gemaakt heb:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten